Întrebări și răspunsuri frecvente

Cui se adresează cabina foto Take a Smile?

Cabina foto este potrivită pentru orice eveniment public sau privat, organizat atât de persoane fizice cât și de persoane juridice, corporații, ONG-uri… În mod obișnuit, cabina foto este închiriată de către organizatorul evenimentului pentru a o pune la dispoziție invitaților.

Cabina foto este închiriată uzual pentru:

  • Persoane fizice: Nunți, botezuri, aniversări, gale, baluri
  • Corporate: petreceri de firmă, campanii publicitare, lansări de produse
  • Organizatori de evenimente: festivaluri, spectacole

Ce înseamnă Take a Smile Photobooth Sibiu?

Cabina noastră foto înseamna profesionalism 🙂 dar și o cutie magică ce cuprinde un aparat foto profesionist, ecran touchscreen și o imprimantă foto specială pentru acest serviciu. Cabina foto TakeaSmile.ro mai înseamnă accesorii haioase personalizate pentru fiecare eveniment, realizate special ca să se potrivească cu tematica aleasă de client. Totodată, fundalul personalizat ne diferențiază de alte cabine foto. Toate acestea puse cap la cap înseamnă TakeaSmile.ro

Cum funcționează cabina foto?

Pentru a folosi cabina foto TakeaSmile.ro trebuie doar să apeși butonul „Start” de pe ecranul touchscreen apoi să urmărești instrucțiunile. În funcție de tipul de fotografie aleasă de către organizator, vei putea face 1, 2, 3 sau 4 fotografii. Între fiecare fotografie ai 7 secunde disponibile pentru a îți schimba poziția și pentru a te costuma cu accesoriile puse la dispoziție de către noi. După ce ai realizat fotografiile, poți previzualiza rezultatul înainte de a le tipări într-un format ales de către organizator. De asemenea, poți da diverse efecte fotografiilor ori le poți trimite pe email, share-ui pe propriul cont de Facebook sau Twitter.

Cabina foto TakeaSmile.ro poate fi folosită foarte ușor și de către copii.

De ce să aleg cabina foto Take a Smile?

Pe lângă cele câteva ore petrecute la evenimentul dvs, noi muncim încă câteva zile înainte de eveniment și câteva după. De ce acest lucru? Pentru a ne asigura că vă oferim un serviciu de calitate. Acordăm o atenție maximă detaliilor iar după eveniment vă punem la dispoziție serviciile de asistență pentru a putea folosi fotografiile realizate cu cabina TakeaSmile.ro în condițiile cele mai bune.

Ce vă diferențiază față de concurență?

Echipa noastră cuprinde specialiști în domeniile importante pentru a vă oferi un serviciu cât mai bun.

  • de obicei, asistentul nostru trimis la eveniment este un fotograf profesionist care poate acorda oricând sfaturi invitaților
  • designul fotografiilor este realizat de un grafician profesionist iar acesta va fi aprobat de dvs. cu cel puțin o zi înainte de eveniment
  • galeriile foto online sunt administrate de către un om angajat special pentru acest lucru, tocmai pentru a apărea online doar fotografiile potrivite
  • echipa noastră cuprinde specialiști în branding și promovare astfel că vă putem asista în vederea promovării evenimentului sau produsului dvs.
  • cu o experiență de 10 ani în organizare de evenimente și management de proiect, putem oricând să vă asistăm pentru o bună desfășurare a evenimentului dvs. ori chiar să vă organizăm noi campania promoțională dorită
  • putem oricând mări echipa atrăgând alături de noi și alți colaboratori astfel încât să vă oferim un întreg pachet profesionist de servicii foto-video
  • oferim factură și chitanță 🙂

Cum pot închiria o cabină foto (photo booth)?

Pentru a închiria cabina foto trebuie doar să ne trimiteți un email la adresa sibiu@takeasmile.ro sau să sunați la 0745332465 pentru a ne oferi mai multe detalii.

Trebuie ca evenimentul să aibe loc în Sibiu pentru a închiria cabina foto Take a Smile?

Nu. Pentru județele Sibiu, Braşov, Alba, Hunedoara, Vâlcea, oferim transport gratuit dar onorăm și comenzile din alte județe. Pentru deplasări pe o rază mai mare de 150 km de municipiul Sibiu, se percepe un tarif de 3,5 lei/km.

Pot închiria cabina foto doar pentru o oră?

Cabina foto poate să fie închiriată chiar și pentru o oră. Noi vă oferim tot suportul tehnic și logistic, inclusiv design personalizat al fotografiilor, accesorii personalizate care să se integreze în temativa evenimentului, asistentă profesionistă și multe altele.

De cât timp aveți nevoie pentru instalare?

Pentru a instala cabina noastră foto avem nevoie de mai puțin de 45 de minute dar preferăm să fim la locul evenimentului cu cel puțin o oră înainte pentru a ne asigura de buna funcționare a acesteia. Timpul de montare și demontare este inclus în tariful închirierii cabinei foto. Totuși, dacă acest lucru trebuie făcut cu mult timp înainte de punerea în funcțiune a cabinei foto (din pricina tipului evenimentului care nu permite instalarea sau dezinstalarea înainte, respectiv imediat după ora cerută pentru închiriere), se va percepe un tarif de 50 lei/oră pentru timpul de așteptare.

Pot să închiriez cabina foto pentru mai multe zile?

De asemenea, cabina foto poate fi închiriată pentru mai multe zile pentru a acoperi toată perioada de desfășurare a evenimentului dvs. În funcție de tipul evenimentului și numărul de participanți, putem calcula un tarif care să vă avantajeze.

De ce aveți nevoie pentru a aduce cabina foto la evenimentul meu?

Avem nevoie doar de un spațiu de 3×3 m și acces la curent electric. Dacă nu există curent electric, nu e nici o problemă, putem veni noi cu generator pentru a pune în funcțiune cabina foto. În momentul în care ne trimiteți cererea de ofertă, vă rugăm să specificați imposibilitatea de a oferi curent electric.

Pentru ca serviciile noastre să fie complete, avem nevoie și de acces la Internet. Dacă spațiul în care organizați evenimentul nu dispune de acces la Internet, vă rugăm să ne specificați acest lucru pentru a veni noi cu internetul de acasa 🙂 Aveți grijă ca zona să dispună de acces la internet 3G. În caz contrar, nu putem oferi serviciile de încărcare a fotografiilor online în timp real.

Vreau să închiriez cabina foto Take a Smile Photobooth. Cât costă?

Pentru a reuşi să îţi calculăm o ofertă cât mai convenabilă pentru închirierea cabinei foto, spune-ne data şi tipul evenimentului, locul unde va avea loc, numărul de ore pentru care vrei să închiriezi cabina foto TakeaSmile şi numărul preconizat de invitaţi.

Se plătește avans?

Deoarecere cererea este mare, se percepe un avans de 20% pentru rezervarea cabinei foto.

Cum pot închiria cabina foto TakeaSmile?

  • Trimite-ne un email la adresa rezervari@takeasmile.ro
  • Sună-ne la numărul de telefon 074533246
  • Scrie-ne un mesaj pe pagina de Facebook TakeaSmile.ro